Wednesday 17 August 2011

Olahragawati ;)

pham kn mksud title tuu ? hmmhmm . taOn dpan aku berazam nOp jd olahragawati . taOn ney dpt d WAHIDA , budOp sOfball , emg laju yea belari . dh gane aku nOp mnang taOn ney law msuk 2 jee acare . 200m n 400m . tu pOm kalOh gOp se acre . mnang 400m jee . hmm , nasib laa badan . dh benOr nyer aku msuk 4 acare p sundal anew auu ganty tempat aku . kalu mnang , xpee gOp . ney kalOh . uh , siOt ! p emang taOn dpn , aku amOh Orh ad Oam gnty tmpat aku . aku dOp suke Oam tu belari ats nme aku . klu klOh , dOp kewr kOnyO aku . nme aku hOk naek . gggrrr ~ 


mrentas desa taOn dpn nOp belari nan kaq ecah . bia dpt nOm 1 g2 . dOp penOh ag mnang law mrentas desa . aku xleyh ekpOm belari jarak jauh . law pecut , bleyh awr . arap-2 mrentas desa taOn dpn aku mnang , dpat kalOh kn alOng n mek lin . hehee . Olahrage taOn dpn aku msuk 5 acre . yess , ckup untk makan . ahakk . - 200m , 400m , 4x100m , 4x400m n 800m . harap mnang lake lm sume acre ea . aku suh abg aku bli kasut spike kt aku smpena ariey jd aku ( 30.11 ) ney . arap ngad-2 abg aku bli . 


sape yg bce blOg aku ney , dOa-2 laa kejayaan aku nehh ? sayaamm mu !

No comments:

Post a Comment